zondag 2 oktober 2011

Afstappen is geen optie!

Zondag 19 juni 2011
In mijn vorige blog beschreef ik hoe ik me voelde toen ik 10 dagen geleden de Alpe d'Huez beklom. En wat een fantastische ervaring dat was. Veel emoties samengebundeld in die ene dag. Toen ik weer thuis was besefte ik pas echt wat ik gedaan had, en kwamen de tranen. Tranen van blijdschap omdat ik mijn doel gehaald heb, tranen van meeleven met al die mensen met hun eigen verhaal, tranen van het lachen en het plezier dat ik in die week gehad heb, tranen van ontroering door alle reacties die ik van jullie kreeg voor, tijdens en na de beklimming. En ook wel tranen omdat het voorbij is... 
Ik was bang om in een 'zwart gat' te vallen na 9 juni: het doel gehaald, de fietstrainingen kunnen op een lager pitje, maar ook: het einde aan het schrijven van mijn blog. Het fietsen en het bloggen gaf me zoveel energie! En wat heeft het fietsen me veel gebracht: ik heb hier zoveel aardige, leuke mensen door ontmoet.... 
Gelukkig zijn dit dingen die gewoon door kunnen gaan. Ik ben definitief besmet met het 'fietsvirus' en blijf dus lekker mijn rondjes draaien op mijn wielrenfiets, hopelijk vaak met andere 'fietsfanaten'. Stoppen met fietsen en afstappen is voor mij geen optie, ik ga door!
Dit is voorlopig mijn laatste blog op deze actiepagina maar ik merk dat ik het schrijven zo leuk vind dat ik hier wel een vervolg aan zou willen geven. Verder schrijven over vrouwen en wielrennen? Of wellicht een ander onderwerp? Suggesties zijn welkom! 
Komende week ga ik een boek maken van al mijn blogs en jullie reacties hierop zodat ik hier een prachtige tastbare herinnering van heb. Mijn blog is meer dan 4800 keer gelezen...onvoorstelbaar!
Ik wil jullie allemaal heel, heel, heel erg bedanken voor jullie donaties, lieve reacties en ontzettende betrokkenheid bij mijn actie!! Ik heb daar veel steun aan gehad en heb er ook erg van genoten...
Ik heb de afgelopen week vaak aan jullie proberen te vertellen hoe het was om de Alpe te beklimmen en heb dit ook proberen te verwoorden in mijn vorige blog. Nu kan ik daar deze link aan toevoegen: http://mysports.tv/events/AZ11/results.asp
Als je mijn naam intypt of mijn startnummer 1517 krijg je filmpjes van mij te zien tijdens mijn drie beklimmingen. Misschien is het even zoeken naar mij tussen al die mensen met dezelfde Alpe d'HuZesfietskleding (ik heb overigens blauwe beenstukken en zwarte overschoenen aan en fiets de eerste twee beklimmingen met lange mouwen, de derde met korte, en toen het nog donker was had ik een lichtgevende band om mijn rechterbovenbeen) maar gelukkig ben ik goed te herkennen aan mijn rode fietscomputertje en mijn rode ventieldopjes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten