zondag 2 oktober 2011

Het begin is er...

vrijdag 26 november 2010 21:33
Vrijdag 26 november 2010
Wat heb ik al veel reacties gehad nadat ik afgelopen zondag een mail rondstuurde over mijn deelname aan Alpe d'HuZes. Zo ontzettend leuk! Geeft me echt een goed gevoel dat zoveel mensen achter me staan en me willen volgen en steunen.
De eerste donaties zijn binnen. Ook de eerste toezegging dat als ik vaker dan 1x die berg op fiets ik per beklimming betaald wordt. Ik heb mijn doel al verlegd van 1x naar minimaal 2x die berg op.... je moet iets voor het goede doel over hebben. Toch?

Vandaag mijn vuurdoop op de fiets gehad. Met geleende fietskleding, schoenen en helm heb ik op een geleende mountainbike mijn eerste rondje gefietst samen met Elice en Gerrie. Toen we net op de brug richting Tiel fietsten vertelden ze me dat we een 'klein rondje brug' gingen doen vandaag (over Ewijkse brug en weer terug), dat dat zeker anderhalf uur zou duren (zo klein vond ik dat rondje dus niet) en dat we onderweg niet zouden stoppen... Ik heb alles gewoon over me heen laten komen, heb mijn benen het werk laten doen en heb ondertussen ook nog genoten van de de prachtige omgeving, de wind en de zon in mijn gezicht en van het feit dat ik hier op een gewone vrijdagmiddag zomaar aan het fietsen was met Elice en Gerrie. Een betere start kan ik me niet wensen. Ik moest flink aanpoten om die twee ervaren fietsers bij te blijven maar gelukkig fietste ik achteraan en vingen zij alle wind voor mij.... Maar het is gelukt. Na 1 uur en 40 minuten waren we weer in Lauwe. En mijn eerste gevoel was: "Dit is wel mijn ding...." Het enige minpuntje vond ik het harde zadel...

Zondag stap ik in mijn geleende fietskleding weer op mijn geleende fiets en ga eens kijken hoe het is om in mijn eentje op pad te gaan. Je leest het in mijn volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten