zondag 2 oktober 2011

Strak in pak....


Maandag 30 mei 2011


Wat ben ik blij met mijn teamkleding van de Alpe d'HuZes die onze teamcaptain me vorig weekend kwam brengen. De kleuren (veel blauw en wit met rode en oranje accenten) passen precies bij mijn fiets en mijn fietscomputertje (zie blog 'Dilemma') dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik schrok in eerste instantie even omdat de broek veel wit heeft maar gelukkig zit het wit op de goede plek (aan de zijkant!) en is de stof van goede kwaliteit (zie blog 'Strakke pakken'). Alles past en zit als gegoten. 
Op 9 juni fietst iedereen in deze mooie outfit de Alpe op. Wat zal dat een prachtig gezicht zijn. En volgens mijn directeur in Wamel hoef ik me geen zorgen te maken dat ik niet opval tussen al die mooie identieke pakjes want ik heb immers knalrode ventieldopjes op mijn wielen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten