zondag 2 oktober 2011

Geef...

Vrijdag 21 januari 2011
Het is te lang geleden dat ik een blog geschreven heb over mijn belevenissen richting Alpe d'Huzes. Eigenlijk had ik hier nu willen schrijven over hoe het voor mij was om als leek op het gebied van wielrenfietsen en alle techniek die daarbij komt kijken een nieuwe fiets te kopen, en hoe het met mijn fietstrainingen gaat e.d.
Maar er zijn belangrijkere dingen om over te schrijven op dit moment. Vandaag ben ik naar een crematie geweest van een moeder van 43 jaar die dacht dat ze kanker overwonnen had maar toch een week geleden aan de gevolgen van deze vreselijke ziekte overleden is. Afgelopen week zijn er nog twee mensen in mijn omgeving overleden aan kanker.
Telkens weer wordt je met de neus op de feiten gedrukt: er moet nog heel veel gebeuren voordat kanker geen dodelijke ziekte meer is maar een chronische ziekte.
Ik vind het moeilijk om geld te vragen maar ik bedenk dan maar dat ik het niet vraag voor mezelf maar voor al die mensen die nu kanker hebben of kanker overwonnen hebben en voor degene die het in de toekomst zullen krijgen. Steun het KWF, ga naar mijn actiepagina en doneer, vandaag nog. Zorg ervoor dat kinderen geen ouders meer verliezen aan deze ziekte en omgekeerd.
Dank je wel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten