zondag 2 oktober 2011

Power in een pakje...


Dinsdag 31 mei 2011
Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom vandaag begonnen met het doornemen van mijn 'To do-lijstje' en actie ondernomen. 
Het losse voor- en achterlicht zijn opgezocht en liggen klaar. Twee paar extra sokjes gekocht (extra zweetshirtje vergeten, morgen dan maar doen). 
Naar aanleiding van mijn blog over eten en drinken kreeg ik van een zeer ervaren wielrenner allerlei tips voor het eten op de fiets: voor het fietsen alvast bovenkant van verpakking van mueslireep afknippen; kleine krentenbolletjes in zakjes zonder knoop doen; een banaan op een hele ingenieuze manier doorsnijden en verpakken in aluminiumfolie zodat je deze met zo weinig mogelijk handelingen heel gemakkelijk naar binnen kunt werken (handleiding hiervoor is per mail bij mij op te vragen...); dop van pakje met gelletje alvast een keer opendraaien en daarna weer dicht zodat deze tijdens het fietsen makkelijker open gaat.
In de stad nog een regenjackje gekocht (dat achter in mijn fietsshirt past) tegen de kou tijdens de eerste afdaling. Helaas heb ik geen geschikte bidon in een grote maat kunnen vinden. Ze verkochten alleen maar bidons in kleuren die niet bij mijn fiets passen. Ik blijf kritisch, het oog wil ook wat....
Vandaag meteen maar mijn 'energievoorraad' aangevuld met fruit energy action food (in appel- en perzieksmaak), high energy muesli sport bars en fast hydrationpowertabs (lemon en orange). Met zoveel power kan het toch bijna niet meer misgaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten