zondag 2 oktober 2011

Bagagedrager...


Donderdag 2 juni 2011
Een wielrenfiets heeft geen bagagedrager. Toch fietsen er op donderdag 9 juni heel wat wielrenners met iemand op hun 'bagagedrager' naar boven...
Op mijn 'bagagedrager' zitten in ieder geval Frieda en Marielle, twee jonge vrouwen die nog zo graag veel langer van hun gezin en leven hadden willen genieten maar hun ziekte niet konden overwinnen. 
Naar aanleiding van mijn uitdaging om de Alpe te beklimmen voor het goede doel heb ik veel reacties gehad van mensen die me steunen omdat zij in hun naaste omgeving iemand kennen die op dit moment vecht tegen zijn of haar ziekte. Ook die mensen rijden mee op mijn 'bagagedrager'. Ik hoop dat ik met mijn beklimmingen een kleine bijdrage kan leveren aan hun genezingsproces....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten